Ja çfarë duhet të bëni që të rrisni hormonet e lumturisë

27

Hormonet e lumturisë janë thelbësore për të jetuar mirë. Në fakt, lumturia nuk lind nga zemra apo nga koka, por nga procese biokimike që lidhen me neurotransmetuesit e pranishëm në tru, të cilët janë thelbësorë për mirëqenien, shkruan melarossa.it.

Serotonina është më e famshmja nga të gjitha, por po kaq të rëndësishme janë edhe estrogjeni, dopamina dhe oksitocina.

Të gjitha janë të lidhura me receptorët që gjenden në sipërfaqen e trurit dhe për këtë arsye rregullojnë dhimbjen, gëzimin dhe disponimin.

Zbuloni si t’i rritni hormonet e lumturisë

Serotonina

Serotonina është një neurotransmetues që gjendet në sistemin nervor qendror dhe luan një rol thelbësor në rregullimin e disa funksioneve të rëndësishme. Humori, gjumi, kujtesa, të mësuarit dhe oreksi janë më të rëndësishmet: në veçanti ndjenja e urisë, e ngopjes dhe e dashurisë.

Pra, nëse niveli i serotoninës është adekuat, humori është i mirë, hani mirë dhe flini i qetë. Në fakt, serotonina ju ndihmon të pushoni mirë sepse stimulon sintezën e melatoninës (e cila rregullon ritmin cirkadian të gjumit).

 Si rritet serotonina?

Hani ushqimet e duhura: çokollatë e zezë, qumësht dhe mjaltë (veçanërisht para gjumit), sallatat, vezët, djathi i freskët, mish të bardhë, bishtajore, fara vajore/arra, drithëra, banane dhe ananas dhe të gjitha ushqimet e pasura me vitamina B.

Për të mbajtur nivelin e serotoninës të lartë, triptofani është i rëndësishëm, një pararendës i aminoacideve të serotoninës që favorizon prodhimin e saj.

Aktiviteti fizik është gjithashtu i rëndësishëm sepse vendos hormonet në qarkullim dhe siguron një ndjenjë të mirëqenies së përgjithshme.

Dopamina

Dopamina është një neurotransmetues i përfshirë në shumë funksione të trurit dhe veçanërisht në zonat e trurit që kontrollojnë: emocionet, motivimin, mendimet dhe ndjenjat e kënaqësisë.

Në fakt, mekanizmi është i thjeshtë: nëse hani një ushqim që ju pëlqen, dopamina i sinjalizon trurit dhe e shtyn atë të përsërisë mekanizmin që është burim kënaqësie.

Kur niveli i dopaminës është i ulët, mund të çojë në trishtim ose depresion.

Si ta rrisni dopaminën

Ushqimet: avokado, banane, bajame, susam dhe fara kungulli, produkte qumështi, mish (veçanërisht pulë) dhe fasule.

Oksitocina

Oksitocina është një hormon i prodhuar nga hipotalamusi dhe i lidhur me marrëdhëniet emocionale.

Si të rritet oksitocina

Kaloni kohë me njerëzit që doni dhe jini mirë me të tjerët. Mundohuni të menaxhoni stresin. Rritni kontaktin fizik, veçanërisht puthjet, përqafimet dhe përkëdheljet. Këto gjeste rrisin ndjeshmërinë: në veçanti dëgjimin dhe fjalët ngushëlluese për të tjerët.