Mjeshtri i sinjalistikës rrugore në Francë/ Mirditori sot është pronar i kompanisë ku punonte verës

41

Eridan Skana, me origjinë shqiptare, mbërriti në Francë në moshën 17 vjeç ku nuk dinte asnjë fjalë frengjisht. Por ai sot është pronar i kompanisë ku punonte gjatë verës dhe menaxhon 60 punonjës.

Eridan Skana, për pak ditë mbush 40 vjeç. Ai është përgjegjës për fatin profesional të gjashtëdhjetë njerëzve të ndarë në tre kompani. Këtu futen edhe familja e tij, gruaja dhe dy fëmijët e tij, Léna dhe Nolan. Për më tepër, shoqëria që ai krijoi për të mbikëqyrur tre kompanitë e Ecole-Valentin (25), Vesoul (70) dhe Rurey (25), quhet NS, inicialet e dy fëmijëve të tij.

Eridan Skana punon në sinjalistikën rrugore. Me tre kompanitë e tij, ai ka të gjithë kapacitetet për t’iu përgjigjur të gjitha ofertave të tregut publik, nga shënimi i dyshemesë deri te prodhimi i paneleve. Konkurrentët e tij tani quhen Bouygues, Vinci ose Lacroix Signalisation.

“Po, grupe shumë të mëdha, por ne mund të garojmë” thotë ai.

Disa muaj më parë, Eridan Skana u bë i njohur për një operacion që goditi botën e vogël ekonomike të Franche-Comté.

Ai bleu Franche-Comté Signaux në Rurey (Doubs) pasi kishte luftuar fort kundër një kandidati konkurrues.

Çfarë e favorizoi në blerjen e kompanisë ku punonte verës

Franche-Comté Signaux është kompania ku ai filloi të punojë kur mbërriti në Francë në moshën 17 vjeç.

“Vëllai im Alfredi punoi atje, e fillova si punë verore për të paguar studimet për drejtësi dhe pastaj u punësova. I instalova panelet, në të gjithë Francën, deri në Reunion. Ishte bukur. Pas kësaj, ishte një moment kur nuk e kuptoja më se ku dëshironte të shkonte kompania. Kështu shkova për të gjetur timen. “

Shumë vite më vonë, ai u kthye në biznesin e rinisë së tij si shef. “Unë i njihja pothuajse të gjithë, ishte mirë t’i shihja përsëri.  Por gjithësesi u thashë atyre se nuk jam më Eridani që keni njohur dikur. “

Ajo që  e favorizoi gjatë blerjes së Franche-Comté Signaux në Rurey ishte dëshira e tij për ti mbajtur të gjithë punëtorët, rreth tridhjetë njerëz, në këtë kompani në vështirësi reale. Punësova katër persona të tjerë, bleva pajisje të reja. Kjo kompani duhet t’i përgjigjet sfidave të ardhshme të rrugëve inteligjente. “