Saktësisht 70 vjet më parë, në fund të marsit 1950, furgonët e parë dhe minibusët e serisë T1, të prodhuar në Wolfsburg rritën konsiderueshëm shitjet e kompanisë gjermane.
Vetëm T1, i quajtur Transporter për të nënvizuar funksionin e tij si një ‘derivat’ i transportit të Beetle, ka mbështetur rritjen e Volkswagenit nga periudha e pasluftës e tutje, duke arritur sot shumën e konsiderueshme prej 13 milion njësive të shitura.
Pasi u ndërtua ‘me dorë’ në 1949 për të bërë prototipet e para për provë, T1 u prodhua nga viti 1950 deri në vitin 1967. Nisur si një furgon me një motor të pasmë, por edhe si një ngarkesë malli dhe pasagjeri dhe si një minibus tetë vendesh, aI përdori motorin dhe ingranazhin e modelit Beetle dhe ofroi një ngarkesë maksimale prej 750 kg.
Në vitin 1951 vargu u pasurua me modelin ikonik Samba me 21 ose 23 dritare. Suksesi ishte i tillë që prodhimi duhej të transferohej nga Wolfsburg në Hannover në 1956, dhe një linjë prodhimi u aktivizua edhe në Brazil.
Në vitin 1967, kur Transportuesi me xhamin e tij karakteristik të ndarë në dy seksione, doli nga skena, ata që kishin blerë një T1 arritën në rreth 1.9 milion, duke e bërë atë një sukses global.