Shqipëria në fokus të prestigjiozes “The Times”, një ndër tribunat më të respektuara të botës mediatike, jo vetëm si një vend me plazhe magjepsëse e rërë të bardhë, por tanimë edhe si ofruese e përvojave të turizmit të nivelit të lartë me rritjen e numrit të hoteleve me standarde optimale.
Investitorë të fuqishëm po i kthejnë sytë nga Shqipëria ku tanimë kemi disa marka ndërkombëtare si Melía, Radisson, Marriott, Hilton, Swiss Hotel, Intercontinental apo Hyatt, krejt të pamendueshme deri disa vjet më parë, e ku me finalizmin e aeroportit të Vlorës vendi ynë do të jetë edhe më shumë në qendër të vëmendjes së turistëve nga e gjithë bota.
Viti 2024 u mbyll me +37% më shumë vizitorë nga Britania e Madhe krahasuar me vitin paraardhës.
https://www.thetimes.com/article/16a5e881-9afe-4f02-954e-a73cfd8fccd6?shareToken=8e682bc27f33dca374a22e531c798838&fbclid=IwY2xjawH_CsdleHRuA2FlbQIxMAABHdwDIoYuq9L0UOArpjirZqU4IpCHi5lV0qOySvMUQy1YIqVece-FudlfvQ_aem_RwV0BeG3Uqc_a4Gexi4QeQ