A keni menduar ndonjëherë pse makinat e policisë përdorin dritat e kuqe dhe blu? Përgjigja është pjesërisht historike dhe pjesërisht praktike. Me kalimin e viteve, ndryshimet në zbatimin e ligjit, teknologjinë dhe efikasitetin e energjisë kanë ndikuar të gjitha në evoluimin e ndriçimit policor.
Në vitet 1940, shumica e departamenteve të policisë përdorën një dritë të thjeshtë fener të montuar në njësitë e tyre të patrullimit ose një dritë të kuqe të vetme që nuk pulsonte në pjesën e përparme të makinës. Zgjedhja e së kuqes ka shumë të ngjarë të ketë origjinën nga ngjyra e kuqe që shoqërohet me “stop” dhe shenja të tjera paralajmëruese në të gjithë vendin. Me kalimin e kohës, automjetet e urgjencës filluan të përfshijnë dritat më të fundit të teknologjisë së lartë ndezëse. Ata gjithashtu filluan të shtonin dritat blu në flotën e tyre. Pra, pse e kuqe dhe blu?
Është e vështirë të përcaktohet saktësisht pse ky kombinim ngjyrash u bë më i popullarizuari, pasi përdorimi dhe rregulloret ndryshojnë shumë nga shteti në shtet. Megjithatë, ekzistojnë disa teori të zakonshme rreth origjinës së kësaj tendence ndriçimi. Ndërsa e kuqja ka për qëllim të paralajmërojë shoferët, dritat e kuqe gjithashtu mund të anashkalohen në trafik pasi shumica e dritave të pasme të automjeteve janë të kuqe. Disa studime tregojnë se dritat e kuqe janë më të dukshme gjatë ditës, ndërsa dritat blu janë më të dukshme gjatë natës. Kombinimi i dritave ndezëse të kuqe dhe blu ndihmon në alarmimin e drejtuesve të mjeteve pavarësisht nga ora e ditës.
Është interesante se disa ekspertë thonë gjithashtu se përdorimi i dritave të kuqe dhe blu zbut problemet që lidhen me shoferët që janë të verbër në ngjyra. Ata që e kanë të vështirë të shohin të kuqen shpesh nuk e kanë problem të shohin blunë. Në të kundërt, shoferët që kanë vështirësi të shohin blunë shpesh mund të shohin të kuqe. E kuqja ka gjatësinë më të madhe të valës, që do të thotë se do të shpërndahet më pak dhe mund të arrijë më lehtë te syri, edhe në kushte mjegull.
lajme.al