Marëdhëniet që fëmijët krijojnë kur shkojnë për herë të parë në kopsht nuk janë të thejshta, sepse ata përballen me shumë bashkëmoshatarë që vijnë nga realitete të ndryshme shoqërore e kulturore. Për këtë roli i edukatores është shumë i rëndësishëm. Edukatoret duhet të dinë t’i edukojnë fëmijët, të përcjellin tek ata dashurinë për dijen, të nxisin kuriozitetin për gjërat e reja si dhe të jenë ndërmjetëse të marrëdhënieve të fëmijëve mes njëri-tjetrit. Duke qenë figurë me kaq ndikim në formimin e vogëlushëve, edukatoret duhet të kenë parasysh disa fjalë e sjellje që nuk duhet t’i bëjnë kurrë me fëmijët.
1-“Lëre atë, nuk je në gjendje ta bësh”
Duke marrë parasysh se në moshën që fëmija është në kopsht ndërtohet bazat e karakterit të tij, një frazë e tillë do të ndikonte shumë negativisht duke ulur vetëbesimin e fëmijës. Duke menduar se nuk është i aftë të bëjë asgjë, fëmija do të stepet përpara gjithçkaje, do të bëhet i ndrojtur e do të ketë frikë.
2-“Budalla”
Kurrë mos ia thoni këtë fjalë fëmijëve, sado të ekzagjeruara të jenë sjelljet e tyre. Fyerjet do t’i bëjnë ata të ndihen gjithmonë të etiketuar dhe “në shënjestër” e pikërisht institucionet edukuese këtë gjë duhet të shmangin.
3-Mos injoroni shqetësimiet e tyre
Në ditët e sotme rreziqet që fëmija të ngacmohet nga të tjerët janë rritur, sidomos nga përdorimi i teknologjisë. Fëmijët e kanë shumë të vështirë të tregojnë për këto probleme, sepse ndihen fajtorë për atë që u ndodh, por nëse vini re shenja shqetësimi, mos i injoroni. Flisni me ta për të kuptuar se ç’po ndodh.
4-Jepini shanse të përmirësohen atyre që gabojnë
Kur një fëmijë bën gabime, nuk është mirë t’ja vini në dukje përpara gjithë klasës apo grupit, duke e bërë objekt talljeje për bashkëmoshatarët. Fëmija duhet të kuptojë se gabimet janë të natyrshme dhe gjithmonë duhet t’i jepet mundësia për t’i rregulluar. Ku tjetër më mirë se në kopsht e shkollë mund të bëhet kjo?
5-Mos bëni krahasime me shokët
Në kopsht ka karaktere të ndryshme. Fëmijët duhen edukuar me idenë që secili prej tyre është i veçanë dhe duhet ta respektojnë këtë. Duhet theksuar se diversiteti është burim i të mësuarit e të mos bëhen krahasime mes tyre. Nëse i krahasoni, fëmijët nuk do të ndihen të lirshëm të shprehen, pasi do të kenë parasyh standardet e dikujt tjetër.