4 teknika që të mposhtni stresin

92

Ju mund ta mbani nën kontroll nivelin e stresit

Bëni ushtrime. Sipas një studimi në Australi, ushtrimi i rregullt aerobik mund të përmirësojë funksionin e kujtesës dhe të ruajë shëndetin e trurit ndërsa ne plakemi.

Ushtrimet do të lëshojë endorfinën, kimikatin që jep një ndjenjë pozitive në trup.

Bëni gjumë të mjaftueshëm. Trupi shërohet dhe restaurohet kur jeni në gjumë.

Shikoni çfarë hani. Ushqimi i mirë mund të ndikojë në gjendjen tuaj dhe madje edhe jashtë niveleve të stresit.

Ushqimi i rregullt i ushqimeve të shëndetshme dhe ulja e konsumit tuaj të kafeinës gjithashtu mund të ndihmojë në uljen e stresit.

Qëndroni me persona që doni. Të kesh një sistem të mirë mbështetës është gjithmonë e dobishme për të luftuar stresin.

Socializimi me miqtë dhe familjen prodhon hormonin ’ndjehem mirë’,  të quajtur oksitocinë që mund të zvogëlojë ankthin.

Bëni pushim. Bëni joga ose meditim, merrni një masazh ose bëni një ikje të shkurtër për t’ju ndihmuar të relaksoheni dhe të keni pak kohë për veten tuaj.

Të marrësh ca kohë larg nga monotonia e jetës suaj të përditshme mund t’ju japë paqen e mendjes që ju nevojitet.

Truri juaj mund të zvogëlohet nga stresi, por ju keni fuqinë ta ndaloni atë.